۱۴۰۲ تیر ۳۱, شنبه

یو پی اس برای ماینر ارز دیجیتال

در این مطلب اهمیت کاربرد یو پی اس برای ماینر ارز دیجیتال را بیان می کنیم. ابتدا به معرفی ارز دیجیتال می پردازیم و تجهیزات استخراج آن را معرفی کرده و علت نیاز UPS ماینر را مطرح می‌کنیم.

یو پی اس برای ماینر ارز دیجیتال

امروزه ارز دیجیتال در سراسر دنیا به رسمیت شناخته شده است. این ارزها چون مرجع دولتی ندارند، کاملا مستقل هستند. این نوع ارز فقط به صورت دیجیتال وجود دارد و از طریق ارتباطات اینترنتی می توان این ارز را استخراج و هزینه کرد.

معروفترین ارز دیجیتال بیت کوین است که باارزشترین آنها نیز به شمار می رود. از انواع دیگر می توان به اتریوم، چیا، برست کوین و ... اشاره کرد. این ارزها در کیف پول الکترونیکی افراد ذخیره می شوند و با وارد کردن رمز قابل دسترس هستند.

ماینر ارز دیجیتال به نوسان برق حساس است و باید با استفاده از یو پی اس آنلاین بهراد از آن مراقبت کرد.

استخراج رمزارز بدون توقف به کمک یو پی اس

ارزهای دیجیتال به صورت محدود عرضه می شوند و نه به صورت فیزیکی، بلکه توسط تجهیزات الکترونیکی به نام ماینر استخراج می شوند. ماینرها به عنوان تجهیزات استخراج این ارزها شناخته می شوند. این ارزها به صورت دیجیتال و با الگوریتم های مختلفی استخراج می شوند. سه نوع از الگوریتمهای استخراج به نامهای الگوریتم POW، POS و POC هستند. نوع اول و دوم از نظر میزان مصرف برق، پرمصرف تر از نوع سوم هستند اما عموما دسته سوم، قابلیت ذخیره سازی در صورت قطع برق را ندارند و در صورت توقف جریان الکتریکی، تمام داده های استخراج  شده از بین می رود. UPS آنلاین بهراد برای حفظ داده ها در زمان قطع برق مناسب هستند.

برای امکان استخراج تعداد بیشتری از رمز ارزها، از تعداد زیادی ماینر استفاده می شود که به آنها مزرعه رمزارز می گویند. UPS ماینر در مزرعه رمزارز بسیار ضروری هستند.

لزوم یو پی اس بهراد و دیزل ژنراتور برای ماینر بیت کوین

با قطع برق ممکن است قطعات حساس موجود در دستگاه ماینر آسب دیده و هزینه و خسارت زیادی را تحمیل کند. این هزینه در مقابل خرید یو پی اس مناسب خیلی سنگین تر است.

از طرف دیگر، هرگونه افت و خیز ولتاژ ممکن است بر دقت و صحت عملکرد این تجهیزات تاثیر بگذارد.

با این شرایط، انواع یوپی اس آنلاین بهراد با توجه به توان دستگاه ماینر و سایر تجهیزات مورداستفاده به کار می آیند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کاربرد باتری برای وسایل نقلیه برقی

  وسایل نقلیه برقی اصولا به عنوان تنها منبع تامین انرژی به باتری هایشان متکی هستند. در برخی از تجهیزات نقلیه برقی، نوعی سوخت جایگزین به عنوا...