۱۴۰۲ مرداد ۶, جمعه

یو پی اس کرکره برقی - یو پی اس درب اتوماتیک یا درب برقی

امروزه برای بیشتر مکانها از درب های برقی، درب های اتوماتیک یا کرکره های برقی استفاده می کنند. استفاده از این تجهیزات کاربردها و فواید متعددی دارد. ولی در زمان قطع برق و بدون یک منبع پشتیبان مثل یو پی اس کرکره برقی یا یو پی اس درب اتوماتیک، عملا رفت و آمد و ورود و خروج مختل می‌شود. خرید یو پی اس هزینه نیست، سرمایه گذاری است.

یو پی اس مناسب کرکره برقی

درب اتوماتیک و کرکره برقی انواع مختلفی دارند که با توجه به عملکردشان، توان مصرفی متفاوتی نیز دارند. یوپی اس مناسب درب برقی یا یوپی اس مناسب کرکره برقی با توجه به توان مصرفی موتورها و درایورهای درب های اتوماتیک و کرکره های برقی، انتخاب می‌شود.

اما اصولا درب های برقی و کرکره های برقی، توان مصرفی بالایی ندارند و با UPSهای با ظرفیت کم هم می توان نیاز این تجهیزات را برآورده کرد.

چرا یو پی اس برای کرکره برقی و درب اتوماتیک؟

برای حفظ ایمنی، تسهیل در رفت و آمد و همچنین مصون ماندن از شرایط محیطی، از کرکره های برقی و درب های اتوماتیک استفاده می شود. در صورت قطع برق و عدم وجود یوپی اس درب برقی و یا یوپی اس کرکره برقی، وجود این تجهیزات پرکاربرد به یک معضل و مانع تبدیل می شود و عملا رفت و آمدها دچار اخلال می شوند.

کدام یوپی اس برای درب برقی و کرکره برقی مناسب نیست؟

اگر موتور درب برقی به جریان AC نیاز دارد، یوپی اس آنلاین بهراد لازم دارد و نباید از یو پی اس آفلاین استفاده شود. برای موتورهای درب برقی که با جریان DC کار می کنند، می توان از یوپی اس آفلاین استفاده کرد و به UPS آنلاین نیاز ندارند. یو پی اس آفلاین-لاین اینتراکتیو 1500 ولت آمپر و یو پی اس آفلاین-لاین اینتراکتیو 1 کاوا بهراد برای بیشتر کرکره های برقی و درب های اتوماتیک مناسب هستند.

 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کاربرد باتری برای وسایل نقلیه برقی

  وسایل نقلیه برقی اصولا به عنوان تنها منبع تامین انرژی به باتری هایشان متکی هستند. در برخی از تجهیزات نقلیه برقی، نوعی سوخت جایگزین به عنوا...