۱۴۰۲ تیر ۲۷, سه‌شنبه

یو پی اس برای اتاق سرور و مرکز داده

یو پی اس برای دیتاسنتر و اتاق سرور کاملا ضروری است. در بیشتر مراکز آموزشی، بانکها، ادارات، شرکت ها و سازمانهای بزرگ برای حفظ و نگهداری از اطلاعات و نرم افزارهای ضروری و مهم دارای مراکز داده هستند.


یو پی اس برای Data Center ها

بزرگترین کارایی تمام انواع یو پی اس، تامین انرژی الکتریکی موردنیاز تجهیزات در زمان قطع برق است. یوپی اس ها با توجه به انواع مختلف باتری داخلی یا باتری خارجی که دارند و همچنین ظرفیت باطری هایشان، برای مدت زمان مشخصی برق تجهیزات الکترونیکی متصل به UPS ها را فراهم می کنند.


نرم افزار محاسبه توان یو پی اس و باتری ها

شما به کمک این نرم افزار می توانید توان یو پی اس موردنیاز تجهیزات مدنظرتان را مشخص کنید. حتی ظرفیت و نوع باتری های یو پی اس نیز به کمک این نرم افزار قابل ارزیابی است.


UPS آنلاین، نیاز دیتاسنتر و اتاق سرور

یوپی اس آنلاین با دارا بودن تکنولوژی تبدیل دوگانه یا سه گانه، قابلیت حفاظت کامل از تجهیزات متصل به آن را در برابر هرگونه آلودگی فرکانسی و ولتاژی برق شهری دارد. بسیاری از تجهیزات الکترونیکی به نوسانات برق از جمله افت و خیز ناگهانی ولتاژ حساس هستند و قطعات به کار رفته در آنها و همچنین مدارهای الکترونیکی آنها ممکن است دچار آسیب شده و حتی خراب شوند.

از طرفی یو پی اس های آنلاین در زمان قطع برق بدون هیچ وقفه ای برق موردنیاز تجهیزات را فراهم می کنند و بنابراین حتی در صورت استفاده از ژنراتور، استفاده از یو پی اس بهراد یک ضرورت است.


یو پی اس آنلاین بهراد با توانهای مختلف برای سرور

انواع یو پی اس آنلاین با توان های مختلف و انواع یوپی اس با باتری داخلی یا خارجی برای این تجهیزات قابل استفاده هستند. برای انتخاب توان UPS مناسب برای اتاق سرور و دیتاسنترها می توانید از کارشناسان خبره شرکت مهرآذین بهراد کمک و مشاوره دریافت کنید تا با اطمینان از محصول خریداری شده، استفاده کنید.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کاربرد باتری برای وسایل نقلیه برقی

  وسایل نقلیه برقی اصولا به عنوان تنها منبع تامین انرژی به باتری هایشان متکی هستند. در برخی از تجهیزات نقلیه برقی، نوعی سوخت جایگزین به عنوا...