۱۴۰۲ تیر ۲۳, جمعه

اهمیت یو پی اس برای تجهیزات پزشکی

اتاق عمل، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که با سلامتی انسانها سروکار دارند و تداوم عملکرد تجهیزات پزشکی برای حفظ جان افراد بسیار اهمیت داد. بنابراین اهمیت کاربرد یو پی اس تجهیزات پزشکی در مکانهایی که خدمات درمانی ارائه می کنند بسیار بالا است.

فایده و لزوم یوپی اس برای تجهیزات پزشکی حساس

نوسانات به وجود آمده در برق شهر باعث آسیب رسیدن به تجهیزات الکترونیکی می شود که در این بین تجهیزات حساس نسبت به بقیه تجهیزات الکترونیکی آسیب پذیرتر بوده و سبب ایجاد خسارات سنگین و صرف هزینه‌های زیاد برای تعمیرات می شود. در این مقاله به بررسی لزوم استفاده از یوپی اس تجهیزات حساس که از انواع یوپی اس آنلاین است، میپردازیم. یوپی اس تجهیزات پزشکی بهراد برای محافظت از تجهیزات حساس پزشکی بسیار کاربردی و ضروری است.

 

فروش یو پی اس بهراد برای تجهیزات پزشکی

مراکز بزرگ پزشکی و درمانی از UPSهای آنلاین بهراد برای تجهیزات ضروری و حساس بخش پزشکی استفاده می‌کنند.

چند نمونه از همکاری‌های شرکت بهراد با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، عبارتند از:

بیمارستان میلاد اصفهان، بیمارستان الزهرا، شهرک سلامت، دارالشفا ام البنین و دارالشفا ابوالعباس

این مراکز تخصصی و پیشرفته تجهیزات پرکاربرد و حساس دارند که برای بیماران حیاتی است و بدون UPS آنلاین عملکرد تجهیزات ضروری پزشکی دچار اختلال یا توقف می‌شود.

 

وسعت کاربرد تجهیزات حساس نیازمند به یو پی اس آنلاین

در بسیاری از حوزه ها از تجهیزات حساسی که به نوسانات برق شهر حساس هستند، استفاده می شود ، از جمله: حوزه پزشکی، صنایع مختلف، حوزه IT، خدمات سرور و شبکه، مراکز زیبایی و اتاق عمل. هرگونه توقف در فعالیت بیمارستانها و درمانگاهها باعث خسارات سنگینی به اقتصاد، جان انسانها و سرمایه انسانی می شود. یو پی اس آنلاین با توان مناسب و تکنولوژی تبدیل دوگانه از تجهیزات حساس پزشکی محافظت میکند.

 

فواید یوپی اس آنلاین

· حفاظت کامل از تجهیزات حساس در برابر نوسانات ولتاژ و فرکانس برق شهری و یا برق تولیدی توسط ژنراتور

· تامین برق موردنیاز تجهیزات در زمان قطع برق و در بازه مورد نظر، با انتخاب ظرفیت مناسب باتری های خروجی

 

انواع UPS آنلاین

یوپی اس های آنلاین دارای ظرفیتهای مختلفی هستند که برای کاربردهای مختلف مناسب هستند. انواع یو پی اس آنلاین بهراد دارای قابلیت کار با ژنراتور هستند که در مواردی که دیزل ژنراتور نیاز است، بسیار کابردی هستند. یو پی اس های آنلاین بهراد از توان 1کیلو ولت آمپر تا 10 کیلو ولت آمپر و دارای انواع باتری خارجی و داخلی با برق ورودی تکفاز قابل تهیه هستند. انواع یوپی اس سه فاز یا صنعتی با ظرفیت 10 کیلو ولت آمپر  10 کاوا و بالاتر موجود هستند.

 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کاربرد باتری برای وسایل نقلیه برقی

  وسایل نقلیه برقی اصولا به عنوان تنها منبع تامین انرژی به باتری هایشان متکی هستند. در برخی از تجهیزات نقلیه برقی، نوعی سوخت جایگزین به عنوا...