۱۴۰۲ تیر ۳, شنبه

یو پی اس تجهیزات مخابراتی و یو پی اس ویپ

دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و اکثر ارتباطات و امور روزانه در بسیاری از مشاغل توسط سیستم های مخابراتی و تجهیزات ویپ انجام میشود. با وجود آسانتر شدن و افزایش سرعت کارها و امور روزمره، با قطع برق، تمام وسایل الکترونیکی که ارتباط اینترنتی را ایجاد می کنند، از کار می افتند. یو پی اس از شناخته شده ترین تجهیزات تامین برق اضطراری است که برای همه دستگاههای الکترونیکی قابل استفاده است.

انواع یو پی اس بهراد - یو پی اس آفلاین - لاین اینتراکتیو و آنلاین


انواع تجهیزات ارتباطی نیازمند یوپی اس

ارتباطات شبکه ای از طریق سیستم ویپ (VoIP) در بسیاری از ادارات و سازمانها و بخشها برقرار می شود. همچنین این تجهیزات برای عملکردشان نیازمند ارتباطات اینترنتی از طریق روتر و مودم هستند. عملکرد این تجهیزات نیازمند اتصال به اینترنت است. یو پی اس ویپ VoIP برای حفظ این اتصال کمک میکند.

UPS برای تجهیزات شبکه و VoIP

با قطع برق این تجهیزات پرکاربرد از کار افتاده و در امور روزمره اختلال ایجاد می شود.

از طرفی این تجهیزات از طریق wifi  به اینترنت متصل می شوند که از طریق مودم امکان پذیر است و اتصال به ایترنت از طریق دیتای موبایل برای اتصال تجهیزات ویپ هزینه بالایی دارد.

با توجه به کم مصرف بودن تجهیزات VoIP، می توان یوپی اس مناسب این تجهیزات را با قیمت مناسب تهیه کرد و به صورت بهینه از آنها استفاده کرد.

مزیت خرید یو پی اس سیستم ویپ و تجهیزات شبکه از شرکت بهراد

یو پی اس آفلاین بهراد با توان 1 کاوا و 2 کاوا که دارای تکنولوژی لاین اینتراکتیو هستند، گزینه های مناسبی برای تامین برق اضطراری این تجهیزات و تداوم عملکرد آنها در زمان قطع برق هستند.

با وجود اینکه این دو نوع یو پی اس بهراد از نوع آفلاین-لاین اینتراکتیو هستند، اما دارای موج خروجی سینوسی هستند که بر سایر یو پی اس های بازار برتری دارند.

همچنین این دو نوع یو پی اس بهراد با دارا بودن باتری های خارجی، امکان افزایش مدت زمان برق دهی را برای شما فراهم می کنند. ظرفیت و تعداد باتری های اکسترنال در یو پی اس باتری خارجی قابل افزایش است تا مدت بیشتری برای تجهیزات برق رسانی کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کاربرد باتری برای وسایل نقلیه برقی

  وسایل نقلیه برقی اصولا به عنوان تنها منبع تامین انرژی به باتری هایشان متکی هستند. در برخی از تجهیزات نقلیه برقی، نوعی سوخت جایگزین به عنوا...