۱۴۰۲ تیر ۱۰, شنبه

یو پی اس و دیزل ژنراتور در معادن

یو پی اس و دیزل ژنراتور در چاههای نفت و گاز و معادن کشور کاربرد گسترده ای دارد. طی چند دهه اخیر صنعت نفت و گاز و صنعت معدن پیشرفت گسترده ای در کشور ما داشته است. انواع تجهیزات مدرن در این بخشها استفاده می شوند که به جریان برق وابسته اند. یوپی اس بهراد و دیزل ژنراتور کاربرد زیادی در صنعت معدن در کشور دارد.

 

چرا یو پی اس معادن و چاههای نفت و گاز و دیزل ژنراتور نیاز است؟

با وجود تجهیزات بدون سیم، وجود سنسورها، سیستم های مانیتورینگ و نظارت برای کنترل فرآیندها و عملیات در صنایع نفت و گاز و معدن، نیاز مبرم به تداوم جریان برق با کیفیت وجود دارد.

استفاده از ژنراتور به دلیل موقعیت مکانی خاص و عدم دسترسی به برق شبکه ضروری است. از طرفی برای بهبود کیفیت جریان برق و تثبیت ولتاژ ورودی، استفاده از UPS آنلاین با ژنراتور راه حل مناسبی است.

 

یو پی اس مورد نیاز صنایع نفت و گاز و معدن

در بخش های مختلف این صنایع ازجمله سکوهای استخراج نفت و گاز، ترابری و حمل و نقل و خود پالایشگاهها به یوپی اس نیاز مبرم است. فعالیت این بخشها در تمام ساعات شبانه روز و هرروز هفته به صورت شبانه روزی ادامه دارد و رخداد حوادث طبیعی و غیر طبیعی از جمله وقوع انفجار، آتش سوزی و همچنین قطعی برق و حتی ناپایداری های جریان برق نباید هیچ گونه اختلالی در عملکرد تجهیزات و دستگاههای این بخش ها داشته باشد. با خرید یو پی اس آنلاین که قابلیت کار با ژنراتور را داشته باشد، می توان از توقف در کارها یا بروز هرگونه آسیب و تحمیل هرگونه هزینه ای کاملا پیشگیری کرد.

 

UPS مناسب صنایع

با توجه به تجهیزات و مکان مورد نظر برای استفاده از یو پی اس، میتوان از قابلیت های انواع یو پی اس آنلاین بهراد برای کاربردهای مختلف استفاده کرد. از انواع یو پی اس پرکاربرد در حوزه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و معدن می توان به یو پی اس های صنعتی بهراد که برای محیط های صنعتی مناسب هستند، اشاره کرد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کاربرد باتری برای وسایل نقلیه برقی

  وسایل نقلیه برقی اصولا به عنوان تنها منبع تامین انرژی به باتری هایشان متکی هستند. در برخی از تجهیزات نقلیه برقی، نوعی سوخت جایگزین به عنوا...