۱۴۰۲ خرداد ۳۱, چهارشنبه

یو پی اس یونیت و تجهیزات دندانپزشکی

 قطع برق موقع انجام کارهای دندانپزشکی هم برای بیمار و هم برای دندانپزشک ناخوشایند است و باعث وقفه در کار می شود که لزوم استفاده از یو پی اس برای یو نیت های دندانپزشکی را می رساند. همچنین سایر تجهیزات از جمله دستگاه کارت خوان، سیستم روشنایی، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی هم که با انرژی الکتریکی در مطب های دندانپزشکی کار می کنند، همگی از کار می افتند. برای عدم توقف اعمال دندانپزشکی باید از انواع یو پی اس بهراد برای یونیت و تجهیزات دندانپزشکی مناسب استفاده کرد.

یو پی اس تجهیزات مطب دندانپزشکی

از جمله تجهیزاتی که در مطب های دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرند، عبارتند از: صندلی برقی، دستگاه ایکس ری، اسکالر، اتوکلاو، گرافی و کمپرسور. همگی این تجهیزات برای عملکردشان به جریان برق وابسته اند و قطع برق باعث از کار افتادن و توقف عملکرد این دستگاهها، که برای انجام اعمال دندانپزشکی ضروری هستند، می شود. یو پی اس تجهیزات دندانپزشکی برای یونیت دندانپزشکی بسیار مفید و پرکاربرد است.

یو پی اس آنلاین یونیت دندانپزشکی

یو پی اس های بهراد دارای تنوع زیادی هستند و برای انواع تجهیزات با هر توانی مناسب هستند. چون تجهیزات دندانپزشکی به کیفیت جریان برق و هرگونه آلودگی ولتاژی و فرکانسی حساس هستند، نیاز مبرم به یوپی اس های آنلاین دارند تا از آنها در مقابل هرگونه آسیب ناشی از بی کیفیتی جریان برق محافظت کنند.

توان مناسب UPS برای دندانپزشکی ها

در بعضی مواقع برخی از تجهیزات به یونیت دندانپزشکی متصل هستند و لازم است تا موقع محاسبه توان یوپی اس موردنیاز، به این تجهیزات و توان مصرفی آنها توجه شود.

یو پی اس آنلاین با توان 2 کاوا و یو پی اس آنلاین با توان 3 کاوا برای این تجهیزات مناسب هستند. همچنین انواع UPS با باتری خارجی این امکان را فراهم می کنند تا زمان برق دهی تجهیزات موردنظر افزایش یابد.

انواع یو پی اس بهراد با توان مختلف برای انواع تجهیزات دندانپزشکی مناسب بوده و با مشاوره صحیح و حرفه ای قابل انتخاب و حتی قابل سفارش هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کاربرد باتری برای وسایل نقلیه برقی

  وسایل نقلیه برقی اصولا به عنوان تنها منبع تامین انرژی به باتری هایشان متکی هستند. در برخی از تجهیزات نقلیه برقی، نوعی سوخت جایگزین به عنوا...