۱۴۰۲ خرداد ۲۷, شنبه

یو پی اس باسکول و یو پی اس ترازوی صنعتی

ترازوهای بزرگ صنعتی و باسکول ها برای وزن کردن وسایل و بسته های بزرگ و همچنین ماشین ها و کامیونها استفاده می شوند. ترازوهای بزرگ دیجیتال و باسکولها به جریان برق وابسته اند. با هزینه مناسب و خرید یو پی اس آنلاین بهراد و یو پی اس آفلاین - لاین اینتراکتیو بهراد برای باسکول و ترازوی صنعتی، در زمان قطع برق هم می توانید از این تجهیزات پرکاربرد استفاده کنید.


یو پی اس مناسب باسکول

در کنار باسکولها و ترازوهای صنعتی، معمولا از چاپگرها برای چاپ نتایج وزن کردن و مقادیر آن، استفاده می شود. این چاپگرها انواع مختلفی دارند و میزان مصرف متفاوتی دارند. برای مشخص کردن توان یو پی اس باسکول، باید توان تجهیزات جانبی آن را هم درنظر بگیریم. پرینترها دارای انواع مختلفی هستند. یو پی اس آفلاین برای پرینترهای قدیمی تر و یو پی اس آنلاین برای پرینترهای نسل جدید مناسب است.

در کل ترازوهای صنعتی و باسکولها تجهیزات پرمصرفی نیستند و با خرید یو پی اس 1 کاوا، چه از نوع یو پی اس آنلاین و چه از نوع یو پی اس آفلاین برای باسکول یا ترازوی دیجیتال، می توانید در زمان قطع برق نیز از این تجهیزات استفاده کنید.

 

کاربرد یو پی اس باسکول و یوپی اس ترازوی صنعتی

یو پی اس در زمان اتصال جریان برق، باتری ها را شارژ می کند. وقتی که برق قطع می شود، انرژی ذخیره شده در باتری ها برای پشتیبانی از تجهیزات مصرف می شود. انواع یوپی اس باتری داخلی، مدت زمان مشخصی برای تجهیزات برق رسانی می کنند. ولی در انواع یو پی اس باتری خارجی، می توان مدت زمان برق دهی را با استفاده از ترفندها و تکنیکهای فنی، افزایش داد. یوپی اس باسکول و ترازوی دیجیتال را می توان هم از نوع آنلاین و هم از نوع آفلاین انتخاب کرد.

وقتی که چاپگرهای مدرن در کنار باسکول استفاده شود، به تکنولوژی تبدیل دوگانه UPS آنلاین بهراد نیاز دارند. طی فرآیند تبدیل دوگانه، هرگونه آلودگی و نویز از جریان برق حذف می شود. تجهیزات حساسی مثل پرینترهای لیزری، نیاز به یوپی اس آنلاین دارند. یو پی اس آنلاین با توان 1 کیلوولت آمپر هم قابلیت محافظت از تجهیزات حساس با توان کم را دارد.

  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کاربرد باتری برای وسایل نقلیه برقی

  وسایل نقلیه برقی اصولا به عنوان تنها منبع تامین انرژی به باتری هایشان متکی هستند. در برخی از تجهیزات نقلیه برقی، نوعی سوخت جایگزین به عنوا...