۱۴۰۲ خرداد ۲۰, شنبه

یو پی اس مناسب اتاق عمل

در اتاق عمل جراحی تعداد زیادی از انواع تجهیزات الکترونیکی و حساس به کار می رود که همگی با جریان برق کار می‌کنند. این بخش حساسترین بخش در بیمارستانها است و پای زندگی و مرگ انسانها درمیان است. تجهیزات اتاق عمل به کوچکترین نوسان برق و آلودگی جریان الکتریکی حساس هستند و با افت و خیز ولتاژ عملکردشان دچار اختلال می شود. علاوه بر این با قطع برق عملکرد این تجهیزات مهم و ضروری متوقف می شود و جان انسانها به خطر می افتد. خرید یوپی اس بهراد برای اتاق عمل که دارای تجهیزات مختلفی است، که نشاندهنده وضعیت بیماران و کمک بزرگی برای پزشکان جراح هستند، بسیار حیاتی است.

یوپی اس برای تجهیزات اتاق عمل

هر کدام از تجهیزات مورد استفاده در اتاق های عمل برای منظور خاصی به کار می روند و هر یک نقش به سزایی در موفقیت عمل جراحی و حفظ سلامت و جان بیمار ایفا می کنند. بعضی از تجهیزات الکتریکی مورد استفاده در اتاق عمل جراحی عبارتند از:

  • دستگاه مانیتورینگ قلب و مغز
  • چراغ جراحی  
  • تخت جراحی
  • الکترو شوک قلبی 
  • دستگاه اکسیژن ساز
  • مانیتورینگ اتاق عمل (صفحه نمایش جراحی)

موارد فوق از جمله تجهیزات پزشکی هستند که به یوپی اس آنلاین نیاز مبرم دارند.

خرید یو پی اس UPS مناسب برای اتاق عمل

انتخاب یو پی اس مناسب برای تجهیزات اتاق عمل جراحی بسیار مهم است و نیازمند ارزیابی و بررسی تخصصی است. محاسبه توان UPS موردنیاز باید با دقت و درنظر گرفتن تمام فاکتورها و عوامل موثر توسط متخصصین و کارشناسان حوزه تجهیزات برق اضطراری انجام شود تا یوپی اس خریداری شده کارایی لازم را داشته باشد.

مرکز فروش یو پی اس اتاق عمل

شرکت مهرآذین بهراد سالهاست که با بیمارستانها و مراکز درمانی بزرگی در سراسر کشور همکاری دارد. این مراکز هم یوپی اس موردنیاز خود را از ما تهیه کرده اند و هم از خدمات سرویس و نگهداری ما بهره می برند. یوپی اس اتاق عمل را با مشاوره و خدمات از یو پی اس بهراد خریداری کنید.

یو پی اس صنعتی برای اتاق عمل

انواع UPS آنلاین با توان 10 کاوا و بیشتر به یو پی اس صنعتی معروف هستند و بر اساس نیاز تجهیزات مدنظر قابل انتخاب و سفارش هستند که دارای باتری خارجی هستند. یو پی اس های صنعتی بهراد دارای دو نوع خروجی تک فاز و سه فاز هستند تا برای تجهیزات متفاوت مناسب باشند.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کاربرد باتری برای وسایل نقلیه برقی

  وسایل نقلیه برقی اصولا به عنوان تنها منبع تامین انرژی به باتری هایشان متکی هستند. در برخی از تجهیزات نقلیه برقی، نوعی سوخت جایگزین به عنوا...