۱۴۰۲ خرداد ۱۱, پنجشنبه

یو پی اس پتروشمی و یو پی اس پالایشگاه

 

استفاده از یو پی اس در تمام سطوح کار، از ابتدا تا انتها، برای پالایشگاهها کاربرد دارد.

در استخراج و حفاری گرفته تا حمل و نقل و تولید از تجهیزات بزرگ صنعتی و الکترونیکی گران قیمت و حساس متعددی استفاده می شود که همگی نیازمند جریان تمیز و ممتد الکتریکی هستند. از طرفی تمام تجهیزات روشنایی، تجهیزات اضطراری، سیستم های کنترلی و دستگاههای حفاظتی همگی با قطع برق از کار می افتند. بنابراین استفاده از یو پی اس سه فاز در این بخشها و مکانها بسیار اهمیت دارد.

یو پی اس برای بخشهای پالایشگاهی و صنعت پتروشیمی

کمپرسورهای خط لوله، سیستم های بهبود تولید، ایستگاههای پمپاژ و بسیاری دیگر از اعمال مهم بخش های موجود در صنعت پتروشیمی و پالایشگاهها به یو پی اس آنلاین کاملا نیاز دارند.

داشتن تجهیزات برق اضطراری مثل یو پی اس و ژنراتور به حفظ ایمنی در فرآیندهای مهم ذکر شده بسیار اهمیت دارد. ژنراتور برق طولانی مدت برای تجهیزات در پتروشیمی و پالایشگاه استفاده می شود و سپس برق تولید شده توسط یو پی اس آنلاین بهراد از هرگونه نویز و آلودگی پاک می شود.

سکوهای گازی دریایی و همچنین سکوهای نفتی در خشکی یا برعکس همگی به یوپی اس با توانهای مختلف نیاز دارند. همچنین کنترل کننده های کانال های نفتی و تجهیزات خطوط لوله گاز و نفت یوپی اس لازم دارند.

نوع یو پی اس مناسب صنعت پتروشیمی

توان سنجی و برآورد بار برای انتخاب یو پی اس مناسب مکانهایی مثل پالایشگاهها و پتروشمی ها یک کار بسیار تخصصی و حرفه ای است. چون تجهیزات و دستگاههای مختلفی در این فضاها استفاده ی شوند، برای انتخاب یو پی اس مناسب باید از مشاوران حرفه ای کمک گرفت تا یو پی اس انتخاب شده، کارایی لازم را داشته باشد..

یو پی اس های آنلاین بهراد با توان های مختلف و قابلیت‌ها و ویژگی های کاربردی که دارند، همگی قابلیت محافظت از انواع تجهیزات با توانهای مختلف را دارند.

یو پی اس صنعتی بهراد برای پالایشگاهها

یو پی اس های صنعتی با امکانات و قابلیت های ویژه ای که دارند، برای اماکن صنعتی که شرایط محیطی خاصی دارند و توان تجهیزات بالایی دارند، بسیار مناسب هستند.

ورودی برق سه فاز یو پی اس های صنعتی و خروجی تک فاز و قابل انتخاب برای تجهیزات صنعتی مختلف باعث کاربرد گسترده انواع یو پی اس سه فاز بهراد در صنایع و کارخانجات می شوند. یوپی اس های صنعتی بهراد دارای دو نوع 3 به 1 و 3 به 3 هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کاربرد باتری برای وسایل نقلیه برقی

  وسایل نقلیه برقی اصولا به عنوان تنها منبع تامین انرژی به باتری هایشان متکی هستند. در برخی از تجهیزات نقلیه برقی، نوعی سوخت جایگزین به عنوا...