۱۴۰۲ خرداد ۸, دوشنبه

یو پی اس دستگاه PLC

 

تجهیزات اتوماسیون صنعتی در انواع صنایع و کارخانجات کاربرد گسترده ای دارند. عملکرد مداوم و دقیق این تجهیزات بسیار اهمیت دارد و نیازمند جریان برق بدون وقفه و بدون هرگونه نویز و آلودگی فرکانسی و ولتاژی هستند. برای اطلاع از کاربرد یو پی اس صنعتی و یوپی اس تجهیزات اتوماسیون صنعتی، این مطلب را بخوانید.

 

اما تجهیزات اتوماسیون صنعتی یا PLC چیست؟

این تجهیزات کنترل کننده های منطقی برنامه پذیری هستند که اطلاعات را از ورودی دریافت می کنند و طبق برنامه ای که به آنها داده شده پردازش می کنند و دستورات را در قسمت خروجی به دستگاه ها می دهند. با این تجهیزات، نیاز به حضور انسان در کنترل فرآیندها کمتر می شود و کمتر نیاز به بازرسی و رفع خطا دارند. خطاهای سیستم و تجهیزات اتوماسیون صنعتی کمتر از انسان است. این تجهیزات الکتریکی هستند و برای تداوم و حفاظت، به یو پی اس آنلاین تجهیزات اتوماسیون صنعتی نیاز دارند.

 

کاربرد PLC در صنعت کشور

در صنایع مختلفی از جمله صنایع غذایی، بسته بندی، صنایع سنگین، صنایع خودرو، صنایع شیمیایی، کوره های صنعتی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. امکان کنترل فرآیندهای تولیدی و صنعتی توسط تجهیزات PLC باعث می شود که در بیشتر صنایع مورد استفاده باشند.

یوپی اس آنلاین بهراد برای حفاظت از تجهیزات PLC بسیار کاربردی است. به دلیل مصرف بالای تجهیزات اتوماسیون صنعتی و دستگاههای PLC، نیازمند یوپی اس صنعتی بهراد هستند.

 

چرا خرید یوپی اس صنعتی برای PLC لازم است؟

PLC ها دارای دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری هستند که کاملا به جریان برق تمیز و ممتد نیاز دارند.

بخش نرم افزاری وظیفه حفظ اطلاعات و فرمانها را بر عهده دارند و اگر اطلاعات پاک شوند، همه کارها مختل می شود و خسارات جبران ناپذیری به بار می آورند.

بخش سخت افزاری تجهیزات اتوماسیون صنعتی به اختلالات شبکه برق حساس بوده و دچار آسیب می شوند و هزینه های سنگینی به دنبال دارند.

استفاده از UPS صنعتی سه فاز بهراد کمک می کند که از هزینه ها و خسارات سنگین پیشگیری شود.

 

UPS مناسب PLC

یوپی اس صنعتی بهراد با توان10 کاوا و بیشتر که دارای باتری خارجی است، از قطعات PLC در برابر قطع جریان برق و افت و خیز ولتاژ برق ورودی محافظت می کند. مشاورین متخصص ما می توانند توان موردنیاز تجهیزات موردنظرتان را برآورد کرده و یو پی اس مناسب را به شما پیشنهاد کنند. یو پی اس های سه فاز صنعتی بهراد با قابلیت هایی که دارند برای اماکن صنعتی و کارخانجات مناسب هستند. این تجهیزات را می توانید با هر توان موردنیاز سفارش دهید و خریداری کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کاربرد باتری برای وسایل نقلیه برقی

  وسایل نقلیه برقی اصولا به عنوان تنها منبع تامین انرژی به باتری هایشان متکی هستند. در برخی از تجهیزات نقلیه برقی، نوعی سوخت جایگزین به عنوا...