۱۴۰۲ خرداد ۳, چهارشنبه

یو پی اس تجهیزات و سیستم روشنایی


امروزه وجود و استفاده از سیستم های روشنایی در اماکن مختلف یک ضرورت و نیاز است. این تجهیزات علاوه بر کاربرد های عمومی و ضروری برای اهداف زیباسازی نیز به صورت گسترده مورد استفاده هستند و در صورت قطع برق از کار می افتند. یو پی اس پرکاربردترین دستگاه برای حفظ تداوم عملکرد سیستم های روشنایی است.

یو پی اس، تجهیزات روشنایی را روشن نگه میدارد

حتی در طول روز نیز از انواع لامپ ها و تجهیزات روشنایی در جاهای مختلفی استفاده می شود و به همین دلیل هم روشن ماندن آنها در مکانهای مورد استفاده اهمیت دارد. همگی این تجهیزات به جریات برق وابسته هستند و لازم است که همیشه به جریان برق ممتد دسترسی داشته باشند. این امکان توسط UPS فراهم می شوند.

کتابخانه ها و سالن های مطالعه، ادارات، دانشگاهها، اتاق های عمل و کلینیک های درمانی، کارخانجات صنعتی، مجتمع های بزرگ تجاری و مسکونی و هر مکان دیگری که در آنها افراد مختلفی حضور دارند و مشغول به کار هستند، نیازمند سیستم های روشنایی هستند. تصور تمامی این مکانها بدون جریان برق، اهمیت استفاده از یو پی اس برای تامین جریان برق مورد نیاز این تجهیزات را نشان می دهد.

خرید یوپی اس مناسب برای سیستم های روشنایی

چون امروزه لامپ ها و تجهیزات روشنایی معمولا از انواع کم مصرف انتخاب می شوند، با انتخاب یک یو پی اس توان پایین که قیمت مناسب تری هم دارد، می توان انرژی موردنیاز این تجهیزات را در زمان قطع برق فراهم کرد.

انواع یو پی اس آفلاین بهراد که دارای تکنولوژی لاین اینتراکتیو هستند، گرینه های مناسبی برای این تجهیزات هستند. باتری های یو پی اس در زمان اتصال جریان برق شارژ شده و انرژی مورد نیاز تجهیزات را در زمان قطعی برق برای مدت زمان مناسبی فراهم می کنند. اگر یو پی اس انتخابی از انواع باتری خارجی باشد، با انتخاب باطری های با ظرفیت بالاتر می توان مدت زمان برق دهی یوپی اس را افزایش داد.

مشاوره انتخاب یوپی اس مناسب

اگر برای محاسبه توان یو پی اس موردنیاز تجهیزات خود به کمک نیاز دارید، دو راه به شما پیشنهاد می دهیم. اولا می توانید از ابزار محاسبه یو پی اس بهراد استفاده کنید. اگر هم نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتری دارید، با همکاران ما تماس بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کاربرد باتری برای وسایل نقلیه برقی

  وسایل نقلیه برقی اصولا به عنوان تنها منبع تامین انرژی به باتری هایشان متکی هستند. در برخی از تجهیزات نقلیه برقی، نوعی سوخت جایگزین به عنوا...