۱۴۰۲ خرداد ۲, سه‌شنبه

یو پی اس پکیج و رادیاتور


.در این مطلب به اهمیت استفاده از منبع برق اضطراری برای تجهیزات گرمایشی مثل پکیج و رادیاتورها می پرد

عملکرد یو پی اس برای پکیج

پکیج ها برای تامین انرژی الکتریکی قطعات خود و تجهیزات به کاررفته در آنها به جریان برق نیاز دارند و هرگونه توقف در جریان برق باعث وقفه در عملکرد این تجهیزات می شود.

دو کاربری عمده برای یوپی اس ها مدنظر است. اولا همیشه باتری های یو پی اس ها در زمان قطع برق، انرژی الکتریکی موردنیاز تجهیزات متصل به آنها را فراهم می کنند که تمام انواع یو پی اس ها این کارایی و عملکرد را دارند. از طرفی نوع آنلاین یو پی اس ها قابلیت های بیشتری دارد که برای محافظت از تجهیزات حساس به کار می رود. یوپی اس های آنلاین بهراد توانهای مختلفی دارند که برای انواع تجهیزات می توان از آنها استفاده کرد.

استفاده از سیستم های گرمایشی به کمک یوپی اس

تجهیزات گرمایشی در فصول سرد از اهمیت ویژه ای برخوردارند. در همه مکانهایی که نیاز به هوای گرم و مناسب است، از این تجهیزات استفاده می شود. در گذشته آبگرمکنها برای تامین آب گرم در ساختمانها استفاده می شد که کارایی پکیج های امروزی را نداشت و فضای زیادی هم اشغال میکرد و سر و صدای زیادی هم داشت. پکیج ها با اندازه مناسبی که دارند در همه جا قابل استفاده هستند و علاوه بر مقرون به صرفه بودن، بسیار کاربردی هستند.

کاربرد پکیج ها در فصول سرد، فراهم کردن گرمای موردنیاز مکانها و افراد است. پکیج در فصول گرم نیز امکان دسترسی به آب گرم را فراهم میکند. ولی اگر یوپی اس پکیج نباشد و برق قطع شود، خصوصا در زمستان بسیار دردسرآفرین است.

یو پی اس مناسب سیستم گرمایشی

خوشبختانه پکیج ها تجهیزات کم مصرفی به شمار می روند و می توان از یک یوپی اس با توان پایین و قیمت مناسب برای این دستگاههای گرمایشی استفاده کرد. از طرفی چون این تجهیزات از دسته تجهیزات حساس به شمار می روند، باید موج خروجی یو پی اس متصل به آنها سینوسی باشد. بنابراین می توان از یو پی اس آفلاین-لاین اینتراکتیو بهراد که دارای خروجی سینوسی و توان 1000 ولت آمپر است، استفاده کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کاربرد باتری برای وسایل نقلیه برقی

  وسایل نقلیه برقی اصولا به عنوان تنها منبع تامین انرژی به باتری هایشان متکی هستند. در برخی از تجهیزات نقلیه برقی، نوعی سوخت جایگزین به عنوا...