۱۴۰۲ اردیبهشت ۲۸, پنجشنبه

یو پی اس کولر و سیستم های سرمایشی


با توجه به افزایش دمای متوسط کره زمین و روند افزایشی دمای هوا، در فصول گرم استفاده از تجهیزات گرمایشی اجتناب ناپذیر است.

قطع برق و توقف تجهیزات سرمایشی مثل کولر، چیلر و پنکه باعث کلافگی و حتی مشکلات فیزیکی مثل گرمازدگی برای افراد می شود.

راهکار مناسب و مطمئن برای اطمینان از تداوم عملکرد این تجهیزات ضروری، خرید یو پی اس برای کولر و سایر دستگاه های خنک کننده است تا در فصول گرم، دمای مطبوعی را برای مکانهای پراستفاده فراهم کنند و کسی اذیت نشود.

کاربرد یوپی اس برای تجهیزات سرمایشی

تجهیزات الکترونیکی از جمله کولر، اسپیلیت، چیلر و غیره دارای بوردهای الکتریکی هستند که دارای قطعات حساس به افت و خیز ولتاژ و فرکانس برق ورودی هستند و با هر گونه آلودگی جریان برق شهری ممکن است دچار آسیب شده و خسارات مالی به دنبال داشته باشند. انواع  UPSآنلاین با توجه به دارا بودن ویژگی تبدیل دوگانه، از تجهیزات حساس در برابر هرگونه آلودگی فرکانسی کاملا محافظت کنند. این شامل تجهیزات سرمایشی هم می شود.

همچنین یو پی اس ها از طریق باتری هایشان، برق موردنیاز تجهیزات متصل به آنها را برای مدت زمان مشخصی فراهم می کنند.

انتخاب یوپی اس مناسب کولر و چیلر

چون دستگاه های سرمایشی به آلودگی های ولتاژی و فرکانسی جریان برق حساس هستند، انواع یو پی اس آفلاین برای آنها مناسب نیستند و نیاز به تکنولوژی یو پی اس آنلاین دارند. تجهیزات سرمایشی معمولا جریان راه اندازی بالایی دارند که توان مصرفی این دستگاهها و همچنین ظرفیت یو پی اس موردنیاز این تجهیزات را افزایش می دهد. بنابراین یو پی اس مورداستفاده برای این تجهیزات نیز باید توان بالایی داشته باشد تا بتواند از این تجهیزات پشتیبانی کند. UPS های بهراد با توان 6 کیلو ولت آمپر و همچنین یو پی اس های 10 کیلو ولت آمپری از یو پی اس های مناسب برای تجهیزات سرمایشی هستند که با دارا بودن باتری های خارجی، امکان تامین جریان الکتریکی مورد نیاز این دستگاهها را برای مدت زمان مناسبی فراهم می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کاربرد باتری برای وسایل نقلیه برقی

  وسایل نقلیه برقی اصولا به عنوان تنها منبع تامین انرژی به باتری هایشان متکی هستند. در برخی از تجهیزات نقلیه برقی، نوعی سوخت جایگزین به عنوا...