۱۴۰۲ اردیبهشت ۲۷, چهارشنبه

یو پی اس آسانسور - یوپی اس آسانسور


امروزه بیشتر ساختمانها با هر نوع کاربری دارای طبقات متعددی هستند که برای جا به جایی بین این طبقات از آسانسور استفاده می شود.

از کار افتادن آسانسور و سایر انواع بالابرها در اماکنی مثل بیمارستانها، کارخانجات، ادارات و مراکز بزرگ تجاری و مسکونی باعث توقف رفت و آمدها و به هم ریختگی امور می شود. استفاده از یو پی اس برای آسانسور باعث آرامش افراد و تداوم جریان امور ضروری و جا به جایی های روزمره می شود.

یو پی اس چه کاربردی برای آسانسور دارد؟

دو انتخاب برای یو پی اس مناسب برای آسانسور وجود دارد. می توان از یو پی اس با توان پایین برای جابه جایی بین دو طبقه استفاده کرد، که در زمان قطع برق کسی در آسانسور گیر نکند و بتواند از آسانسور خارج شود. این نوع یو پی اس ها پس از قطع برق با مدت زمان اندکی وقفه (در حد میلی ثانیه) انرژی موردنیاز را برای آسانسور فراهم می کنند.

از طرفی هم می توان یک یوپی اس توان بالا (یو پی اس صنعتی سه فاز) برای یو پی اس تهیه کرد تا هم در زمان قطع برق امکان فعالیت مداوم آسانسور و جا به جایی بین همه طبقات را فراهم کند و بتوان بین همه طبقات جا به جا شد. اینطوری همیشه می توان از آسانسور استفاده کرد. 

مشخصات یو پی اس مناسب بالابر و آسانسور

·        یو پی اس هایی که برای آسانسور استفاده می شوند باید کاملا خودکار در زمان قطع برق به کار بیافتند و عملکرد مناسب را انجام دهد و نیازمند تنظیمات دستس نباشد.

·        از طرفی اندازه کوچک این UPS ها برای قرار دادن در مکانهای کوچک مناسب است.

·        آلودگی صوتی این تجهیزات بسیار پایین است.

·        این تجهیزات کاملا ایمن هستند و چون با جریان برق کار می کنند، امکان آتش سوزی بسیار پایین است.

خرید یو پی اس مناسب آسانسور

یوپی اس ها دارای انواع مختلفی هستند که کارایی های متفاوتی دارند. با توجه به کاربردهایی که برای یو پی اس مورد استفاده برای آسانسور ذکر کردیم، باید با مشخص کردن هدف استفاده از منبع تغذیه برای آسانسور، توان مناسب یو پی اس برای این منظور مشخص شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کاربرد باتری برای وسایل نقلیه برقی

  وسایل نقلیه برقی اصولا به عنوان تنها منبع تامین انرژی به باتری هایشان متکی هستند. در برخی از تجهیزات نقلیه برقی، نوعی سوخت جایگزین به عنوا...