۱۴۰۲ اردیبهشت ۲۰, چهارشنبه

یو پی اس آنلاین؛ راهکار محافظت و پشتیبانی از بخش‌ها و تجهیزات کلیدی

 

محافظت و پشتیبانی از بخش‌ها و تجهیزات کلیدی با یوپی اس آنلاین

در مطلب " چرا برق دیتاسنتر بومهن قطع شد؟" عنوان شد: عصر دیروز مشکل تامین برق یکی از دیتاسنترهای کشور باعث از دسترس خارج شدن پیام‌رسان‌های ایتا، بله، سروش‌پلاس و شبکه اجتماعی ویراستی شد. در ادامه این خبر آمده که مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات در توضیح اختلال پیش‌آمده گفت: "مشکل در شبکه تأمین برق در یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت به وجود آمد که سبب شد حدود پنج دقیقه ما قطعی برق داشته باشیم." اما این قطعی پنج دقیقه‌ای باعث شد تا پلتفرم‌های مذکور برای حدود پنج ساعت از دسترس کاربران خارج شوند.

خبر فوق یک نمونه از اتفاقات ناخوشایندی است که برای بخش‌های زیرساختی در زمان قطع برق رخ می‌دهد. تصور کنید در اتاق عمل، مراکز دندانپزشکی و سایر بخشهای درمانی، حین انجام کار برق قطع شود. بخش صنعت مبنای فعالیت های اقتصادی کشور است. مراکز داده اتاق های سرور، به دلیل اهمیت اطلاعات ذخیره شده و ارزش بالای تجهیزات این بخش، نیازمند محافظت در برابر هگونه آسب و خسارتی هستند. خصوصا در بخشهایی که از برق ورودی سه فاز استفاده می شود، احتمال قطعی برق بیشتر است.

یو پی اس آنلاین تمام احتیاجات بخش ها و تجهیزات حیاتی و حساس را در زمان قطع برق و حتی موقع وجود جریان برق، برآورده می‌کند.

عملکرد یو پی اس آنلاین

یو پی اس آنلاین بر اساس عملکرد تبدیل دوگانه کار می‌کند. جریان متناوب AC به جریان مستقیم DC طی فرآیندی تبدیل می‌شود تا برای تغذیه باتری ها و اینورتر استفاده شود. سپس جریان DC مجددا توسط اینورتر به جریان متناوب تبدیل می شود. طی این تبدیل دوگانه هرگونه نویز و آلودگی ازجریان حذف می شود تا یک برق تمیز به بارهای خروجی متصل به یو پی اس وصل شود. این عملکرد حتی در زمان اتصال جریان برق نیز به صورت بی وقفه در حال انجام است. این عملکرد مداوم دو کمک عمده به تجهیزات حساس متصل به یو پی اس آنلاین انجام می دهد. از طرفی هم در زمان قطع برق، هیچ وقفه ای در برق رسانی تجهیزات متصل به یو پی اس آنلاین، که به کیفیت جریان برق حساس هستند، ایجاد نمی شود. همچنین برق ورودی به تجهیزات از راه یو پی اس، همیشه از کیفیت مناسب و استاندارد برخوردار است و هرگونه فاکتور حفاظتی لازم برای تجهیزات حساس را دارد.

کاربرد یو پی اس آنلاین

·        یو پی اس آنلاین برای بخش صنعت و تجهیزات پرکاربرد و حیاتی بخش صنعت

چند مورد از پروژه های انجام شده یو پی اس آنلاین برای تجهیزات صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

§        پترو آییریک

§        سازمان صنایع هوافضا

§        احیای سنگ سپاهان

§        شرکت ترام چاپ

§        شرکت گیتی پسند

·        یو پی اس آنلاین برای تجهیزات حساس پزشکی

در مورد یو پی اس آنلاین بهراد برای بخش های مختلف حوزه بهداشت و درمان، می توان به پروژه های زیر اشاره کرد:

§        یو پی اس آنلاین برای آزمایشگاه های نوبل، دکتر بزرگی، فردوس و آزمایشگاه سجاد

§        یو پی اس آنلاین برای شرکت داروسازی رها و شرکت داروسازی امین

§        یو پی اس آنلاین

 

·   یو پی اس آنلاین برای سرور، تجهیزات شبکه و بخش IT

بسیاری از شرکتها، سازمانها و ادارات از سرورها و تجهیزات شبکه در سیستم های کامپیوتری و نرم افزاریشان استفاده میکنند. بخش های اداری، بانکها، مراکز مخابراتی و بسیاری از سازمانهایی که خرید یو پی اس آنلاین بهراد داشته اند، برای سیستم های کامپیوتری و سرور و تجهیزات شبکه مورد استفاده شان از یو پی اس آنلاین استفاده می کنند.

 

خرید یو پی اس آنلاین بهراد

خرید یو پی اس آنلاین بهراد، مزایای متعددی برای خریداران دارد. یک مزیت مهم، قابلیت افزایش گارانتی محصولات است. در حال حاضر یو پی اس های بهراد دارای یک سال گارنتی معتبر شرکت بهراد هستند. اما با فراهم کردن این امکان، شرکتهای بزرگ و صنایع و بخشهای پزشکی و بیمارستانی می توانند با افزایش گارانتی یو پی اس های خودشان، مدت زمان بیشتری از خدمات گارانتی شرکت بهراد استفاده کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کاربرد باتری برای وسایل نقلیه برقی

  وسایل نقلیه برقی اصولا به عنوان تنها منبع تامین انرژی به باتری هایشان متکی هستند. در برخی از تجهیزات نقلیه برقی، نوعی سوخت جایگزین به عنوا...