۱۴۰۲ تیر ۱۷, شنبه

یو پی اس مناسب برای آزمایشگاه‌ها


تجهیزات آزمایشگاهی در بخش های مختلف و برای سنجش و اندازه گیری موارد مختلفی استفاده می شوند. این تجهیزات الکتریکی به جریان برق وابسته هستند. اما افراد از بی کیفیتی جریان برق شهر غافل هستند و ممکن است با خرابی تجهیزات حساس مورد استفاده در آزمایشگاهشان غافلگیر شوند. یو پی اس تجهیزات آزمایشگاهی مثل نگهبان تجهیزات شما است و چه در زمان قطع برق و چه در زمان وجود جریان برق، از تجهیزات شما پشتیبانی و محافظت می کند.

لزوم یوپی اس تجهیزات آزمایشگاهی

 امروزه تجهیزات مدرن آزمایشگاهی در بخش های مختلفی برای سنجش تاثیر و وجود یکسری موارد و علائم بسیار پرکاربرد هستند. هرچه این تجهیزات پیشرفته تر باشند، دقت بالاتری دارند و به کیفیت برق ورودی حساسیت بیشتری دارند. نتایج آزمایش ها به نوعی با سلامت و جان انسانها سر و کار دارند و برای همین باید دقت بالایی داشته باشند. این تجهیزات به برق بدون نوسان و بدون لحظه ای قطعی، نیاز مبرم دارند. یوپی اس آنلاین، از طریق تبدیل دوگانه از تجهیزات در برابر هرگونه آلودگی فرکانسی و ولتاژی محافظت میکند. همچنین با داشتن باتری یوپی اس با ظرفیت مناسب می تواند در صورت قطع برق، انرژی الکتریکی تجهیزات آزمایشگاهی را فراهم کند.

 

بخش های مختلف یو پی اس تجهیزات آزمایشگاهی

UPS تجهیزات آزمایشگاهی بخش های مختلفی دارد تا عملکرد مناسبی برای تجهیزات آزمایشگاهی داشته باشد.

·   برق ورودی AC توسط یکسوساز یا rectifier به برق DC تبدیل می شود تا باتری ها شارژ شوند.

·   همچنین برق DC تولید شده توسط باتری ها، توسط اینورتر یا مبدل به برق AC تبدیل می شود تا برای استفاده تجهیزات مناسب باشد.

·   باتری ها که با شارژ شدن در زمان اتصال جریان و دشارژ شدن در زمان قطع برق، از تجهیزات آزمایشگاهی پشتیبانی می کنند.

 

سرمایه گذاری با خرید یو پی اس تجهیزات آزمایشگاهی

تجهیزات مدرن آزمایشگاهی بسیار گران قیمت و پرهزینه هستند و هرگونه خرابی و آسیب به این تجهیزات، هزینه سنگینی به همراه دارد. خرید یو پی اس آنلاین بهراد برای تجهیزات آزمایشگاهی با قیمت مناسب، از هرگونه هزینه برای تعمیر یا جایگزینی تجهیزات آزمایشگاهی گران قیمت شما، پیشگیری می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کاربرد باتری برای وسایل نقلیه برقی

  وسایل نقلیه برقی اصولا به عنوان تنها منبع تامین انرژی به باتری هایشان متکی هستند. در برخی از تجهیزات نقلیه برقی، نوعی سوخت جایگزین به عنوا...